UKLJUČIVANJE U EKO-AKCIJU ZELENA ČISTKA


Categories :

Kao i svakog rujna, vrtić se uključuje u eko-akciju Zelena čistka. Vrtićke skupine Bobice i Črišnjice obilježile su Zelenu čistku kao dio ovogodišnje njihove eko teme “Suživot s prirodom”. Djeca su u vrtić donijela vrtne grabljice i lopatice i krenuli u akciju za, kako je rekao jedan dječak iz skupine, “Spasiti svijet”. Očistili su mjesto u šumi uz potok gdje često borave i igraju se, roštiljaju, a ponekad i cjelodnevno kampiraju. Tijekom radne akcije odrezali su suhe grane, pograbljali lišće i pokupili smeće. Na taj način doprinijeli su očuvanju prirode u svojoj okolini.

Jasličke skupine Ribice i Rožice su na livadi koju posjećuju primijetili su odbačenu ambalažu. Navukli su rukavice i zdušno se bacili na posao da je već za par minuta livada bila čista. Aktivnost je djeci bila toliko zanimljiva da su, u nedostatku smeća, nastavili nositi grančice, kamenčiće i travu. Na putu prema vrtiću djeca su primjećuju odbačene predmete, osvještavajući razliku između smeća i onoga što može ostati u prirodi. Akciju će sigurno ponavljati, slijedeći interes djece.

Djeca jasličke skupine Tići su zajedno s odgojiteljima uređivala okoliš, prikupljajući suhu travu i odlažući je na za to predviđeno mjesto. Također su zalijevali biljke koje su ranije posađene u vrtićkom vrtu.

Maleni Mravci su uz igru na igralištu učili kako čuvati prirodu te da prostor na kojem svakodnevno boravimo trebamo održavati čistim (gdje bacamo smeće). Vrtićka skupina Frankopani uključila se u eko akciju „Zelena čistka” na način da su kroz slikovnicu “Nije smeće sve za vreće” naučili šta znači reciklirati, kako se treba ponašati prema našoj planeti i kako možemo pomoći da naša planeta bude vesela i čista Nakon čitanja priče i razgovora, svako dijete je na svoj način likovno prikazalo kako vidi čistu planetu Zemlju. Potom su na vanjskom prostoru zaigrali igru sortiranja smeća po vrećama namijenjenim za recikliranje.

Vrtića skupina Cvrčci je u jutarnjem krugu pročitala eko slikovnicu ”Car Edgar i razvrstavanje otpada” te razgovarala o važnosti recikliranja otpada. Nakon toga su klasificirali kartice s otpadom u predviđene kantice, a ponuđena je i likovna aktivnost na temu razvrstavanja otpada. Na vanjskom prostoru su odigrali igru razvrstavanja otpada u predviđene vreće za recikliranje. Sva djeca su se vrlo dobro snašla i pokazala zavidno znanje.